Saturday, October 30, 2010

Ingin menjadi kurus..






Tadi pergi window shopping..

Nampak seluar denim yang agak stylish and jenis strechable..

Ambik size L.. Yang besar sikit kerana sedar diri punggung ala2 Kim Kardashian.. (Hakhakhakkss)

Masuk fitting room nampak confident..


Kaki kanan dahulukan dulu ..masukkan seluar.. ok boleh masuk

Kaki kiri pun smooth je..


Sampai kat pinggang ok..

Tahan nafas sikit.. butangkan butang tu.. (teringat lagu button pcd.. )I'm telling you loosen up my buttons babe... Oh yeah


Nampak la jugak 'camel toe' tapi tak la dasyat sangat cuz warna seluar tu hitam tebal..

Then sarungkan top warna kelabu..


Jeng jeng jeng...



Aku merotate kan diri depan cermin.. ke kiri ke kanan.. bila aku tengok ke kiri.. nampak perut boroi aku terjojol keluar..


Aku nampak macam Ah sao la pulak.. Auntie yang dah beranak lapan nak pergi keluar berjalan..


Frust gua!!!! Bila la aku nak kurus!!!!

When i see my view infront of me in the mirror.. flash in my eyes everything that im eating.. lazy want to go to gym.. etc...


Eg !!!! Wake up!!! Bila la kau nak kurus kalau kau HANGAT2 TAHI AYAM!!!


Aku nak kurus macam dia..






Sekarang umur dia lebih dari 30 tapi still nampak mengancam.. Mesti kerja dia pergi gym je kan??

5 comments:

  1. hehehe.. tersenyum i baca ni.. (i bole bygkn situasi di atas, kikiki)
    xpe eg, i pun gumuk juga~~ 06bln~! huhuhu
    nanti kita kurus sama2 ek..
    @_~

    ReplyDelete
  2. Balik nanti mari kita exercise hari2!

    ReplyDelete
  3. Vic - Lepas u bersalin ye kita buat "petua2" yang u syorkan... :)

    Una - Jogging dimana?

    ReplyDelete
  4. eg:orait.. no problem.. (brjaya juga u upload gambar si diaz tu) kikikiki

    ReplyDelete
  5. A'ahh.. aku dah sebelum upload tu .. tapi still gambar dia kat atas.. tension gak.. aku try. Then aku copy paste.. pindahkan.. merengkan dia.. aku rebus.. aku stimkan gambar tu.. akhirnya.. terupload jua akhirnya.. Hehehe

    ReplyDelete