Saturday, October 23, 2010

My Dearie friend Part 2


Hello ! Hello!!
I'm back..Ok sambung balik cerita semalam yang tergantung.
Selesai memindahkan barang2 Datin Ejah di stor Unisel. Kami pun kembali bertolak ke Sunway. Tapi nak cerita sikit jugaklah perangai kami (Aku n Mr Rasidy)waktu on the way ke Unisel. Tiba2 ada lagu favourite kami terkeluar.. I'll be missing you by Puff Daddy (Time tu la.. sekarang nama dia tukar je P.Diddy). Mr Rasidy ber rap.. aku pulak nyanyi bahagian si Faith Evans tu je.. Heheh.. Thingking of the dayyy... When u went away... What a life to take , what a bond to break .. I'll be missing youu...

Aku bersyukur jugaklah dapat pasangan yang sekepala.. walupun dua2 kepala ego. Huh! Bila bergaduh tak hengat.. Tapi last2 berbaik jugak cuz mengenangkan kasih sayang yang mendalam itewww... Heheheh..

Apa lagi ya.. Tengok tu.. sebenarnya tajuk entry memang tak sampai2 lagi isi cerita dia.. Asyik cerita yang bukan2 je aku ni. Huh ! perangai tak berubah2 aku ni dari sekolah sampai la sekarang..

Ok la aku short cut kan la cerita ku ini.. Sebenarnya aku nak cerita.. selepas dari unisel ada kawan aku sorang.. kawan baik yang lama tak jumpa.. dia call nak tau macam mana nak letak nuffnang dalam blog dia.. Heheehehe..

Dari petang sampai la ke tengah malam kami asyik bersms.. Sampai pagi tadi pun ada continuous sms about it.

Aku ajar dia macam mana nak cantikkan blog.. lalu aku bagilah url blog aku..
Pas tu dia sms.. wah ada cerita ku dalam blog kau.."

Huh?? Aduhh... aku lupa yang aku ada 'mengumpat' tentang dia di blog aku!!
Kekantoian yang melanda..
Tapi nasib baik aku ni bukan orang yang berhati busuk.. aku ialah orang yang berhati fabuluso.. yang dari jauh harum bau dia.. ekekek.. Aku tak la mengumpat dia.. tapi aku memuji dia dalam diam... Tapi bila dia dah terbaca.. maksudnya .. aku memuji dia dalam bising la pulak kan.. hmm..

Ok la tak nak merapik lagi di sini.. nanti boring pulak orang baca kan..

Anyway.. it's a good journey that day.
ok wait seminit..

-Lepas Unisel - Ke Mydin beli barang untuk yana and the baby in the house!! - Then ke Taipan tengok2 kalau ada stok kucing comel( Si Ejah hampir 'terpedaya' dengan seekor kucing parsi hitam yang minta dibawak balik - Then after that balik rumah..

Bila sampai rumah.. ada pulak anak2 %^&*$%%$!!

Si ejah tak terkata.. anak2 kakak dayang yang pro aktif melebihi tahap gaban.

Malam tengok Juon.. Tapi sekejap je.. then sambung main baking life..
Susah kalau ada 3 account aku kena jaga (Playing baking life)..

Malam tidur.. ada bunyi kucing yang pelik bunyi dia..Huhu

Ok sekian cerita saya kali ni.

Muahsss. Love u all!1

Owner of Charming
XXOOXXOO

5 comments:

  1. Salam miss eji,

    Ko mo cerita pasal kawan baik ko si victoria bah kan..tapi punyalah panjang intro mukadimah sampai dua part muahahahha.... jangan marah ;P

    ReplyDelete
  2. A'ah.. aku mau kikis itu perangai tapi ndak boleh la.. Ishkk geram i dengan diri i sekarang ni.. Hehehe

    ReplyDelete
  3. eg~~ mcm i je dlm cite tuh~!! u ni mcm i jugak perangai nye.. kikikiki.. tapi yg penting kita bersemangat wpun hangat2 tahi ayam.. ahaha

    ReplyDelete
  4. kak dayang x mau pulak ber blog ya?? klu x.. lagi lah kacau bilau kita ya.. hehehe..
    yg penting, i suka cerita u tu sbb ada i... kikikikiki ^_^

    ReplyDelete
  5. Alamak lepas ni , i kena masukkan ttg diri u walau tak banyak.. sikit pun jadilah.. supaya u bukak blog i hari2 ... heheheh

    ReplyDelete