Saturday, October 23, 2010

My Dearie Friend

Dah pukul 12.30 tapi aku ada mood untuk menulis malam ni. Mata dah mengantuk tapi hati tu gatal nak jugak menulis.. Tiba2 ada udara luar yang sejuk menerobos masuk ke kamar beradu ku ( Chewah.. )
Pagi tadi kami bangun pukul seawal pukul 5 pagi. Breakfast di Restoran yang agak terkenal di kawasan Bandar Sunway (Metro) Shaaz. Aku makan satu set roti, my Rasidy makan roti canai bersama dengan nescaffe panas.. Oh aku pulak minum teh tarik.
Memandu di awal pagi memang best. Destinasi kami ialah batang berjuntai yang sudah ditukar kepada Bestari Jaya. Kami akan menjemput anak buah yang dipanggil ejah. Tapi hari ni dia macam ala2 datin bak kata Rasidy. Apalah aku ni melalut2..
Si ejah tu belajar di unisel. Cantik tapi jauh jugaklah tempat dia. Nasib baik ada highway.. and ber'nasib baik' jugaklah dompet kami bayar tol je.
Kami sampai depan hostel si ejah dalam pukul 8 pagi.. Aku call ejah.. dia dalam keadaan mamai menjawab panggilan.."Ejah.. kami dah sampai di sini.. " hehe .. Ejah membalas "Apa???!!! Aku fikir kamu lambat sampai.. manatau kamu sesat lagi ka??Dengan nada tidak mempercayai yang kami sudah sampai di unisel. Aku membalas.. "Kan aku cakap kami bertolak sebelum subuh lagi... Hehehe" ..
Ok lah.. mata dah ngantuk ..aku sambung lagi cerita ni boleh bah kan..

Nite2... (Apalah punya blogger.. pemalas!!)..

4 comments:

  1. Itulah .. aku view balik blog ni , boleh aku tergelak.. pasal tergantung..Takpe Una.. kita bikin saspen.. Ejah waktu on the way balik sunway berkata.. "Cubalah si jian pun ada di sini kan best.."

    ReplyDelete
  2. lorr.. sambung kat sini ker? ahahaha..

    ReplyDelete
  3. A'ah.. aku ni blogger yang "kile2 ".. itu bahasa sabah.. bahasa melayu dia.. yang gila2.. ahakss...

    ReplyDelete