Sunday, August 9, 2009

What a day!

Early in the morning... aku bangun seperti biasa, bersiap untuk pergi kerja. Tapi pagi tadi ialah pagi yg luar biasa sikit bagi anak buah ku yang tersayang.. Ejah.

Dia akan mendaftar masuk di institut pengajian tinggi swasta ( Next year akan jadi IPTA , they said la) UNISEL.

Dia cakap.. " Lek la ..Amik MC la.. "

Aku at first seperti teragak2 untuk mengikuti "perjanjian syaitan" dia tu. Tapi lama kelamaan aku macam jatuh simpati melihat dia bersungguh2 " merasuk" aku..
Aku pun called la opis.. 'Uhuk2 uhuk.. hello Kak Norma , aku tak berapa sihat la..Nak amik MC ari ni.. bla bla bla.."

"Ala.. tak bolehlah zie.. Mona dah MC.. Takkan nak suruh Jeeta kerja sampai kul 6pm?

Aku pun terbayang la budak kecik molek macam muka Jacylyn Victor tu bekerja dari kerja pukul 8am to 6pm..
Aku pun membatalkan niat untuk mengambil MC pada hari ini..

Tapi terlihat riak muka kecewa anak buah ku itu..Dia ingin sangat aku ikut serta ke UNISEL.

Takpe lain kali aku akan melawat dia.. InsyaAllah denga teman lelaki ku yang tersayang..Encik Rasidy.

Di tempat kerja memang aku sibuk gila..

Sampai sarapan pagi yang aku beli tak sempat dijamah..

Dalam pukul 12pm baru aku meyentuhnya..

Hmm.. sorang2 di rumah terasa sayu la pulak..

Secara positifnya..tak payahla aku berebut menggunakan ini Pink Lappy..

Sesungguhnya aku merindui mu Ejah..

Hehe.. poyonya..

No comments:

Post a Comment