Wednesday, August 19, 2009

Im back..

Lately aku dilanda ketidak puasan terhadap P1 Wimax.. Sampai aku dah tak de masa nak mengupdate my dearie.. open blog ini.


Tapi malam ni ok pulak line dia.. Kalau tak ok.. Memanglah tak ok langsung. Tapi once the line ok, its damn fast.. Cubalah dia ok teruuus..


Tadi aku tengok balik gambar kahwin kawan ku Rozie, aku bangga ada kawan macam dia tu. She's something that aura that she have. Dia unique.. Kalau dia nak benda tu dia akan buat. Aku suka cara dia yang berdisiplin.. Kalau dia nak benda tu, dia akan cari betul2 n buat yang terbaik.


Aku tak macam dia.. Hangat2 tahi ayam.. But satu benda yang kami sama.. Both of us berimpian besar. Bercita2 tinggi untuk memperbaiki hidup.. Hmm.. ah! Tak nak mengeluh la.. Aku ni belum cuba dah mengalah..


Actually dear diary.. Banyak yang aku rancang dalam hidup ni..

Mau sambung belajar balik..


Ok la.. aku nak attach gambar kahwin kawan aku rozie..

Aku suka dengan baju dia kat gambar nie.. Bring me some inspiration.. Hehehe..


I proud of u Victoria @ Rozie!!


Muahhh..


Owner of Charming

xx00xx




No comments:

Post a Comment