Tuesday, August 11, 2009

What a day 2!

Semalam aku tak sempat mau mengupdate blog kerana keletihan atau busy doing something.. Hehe



As schedule, kalau hari isnin aku akan ke kelas menari @ Taipan. Tetapi tiba2 je aku takde mood. Boleh gitu?

Aku rasa penat , takde mood and pening yang sampai tahap nak muntah..



Maybe because of monday blues kot.. Lagipun ditambah dengan tambang teksi yang dah semakin mahal sekarang ni. Aku biasanya akan naik teksi atau pun bas * Itupun sekali je :) *



Hari semalam kami akan diajar tarian " Samba".. Aku excited jugak last week tu nak belajar, tapi when it comes the time.. aku takde mood pulak. Aparah aku ni kan.. Hangat 2 tahi ayam.



Tabiat ku yang satu itu macam tak nak hilang pulak.

Aku bertukar tempat menaip..Tadi di dalam bilik sekarang di ruang tamu.

Dah 3 hari si ejah tiada di rumah. Tak sangak rindu jugak aku dengan anak buah ku yang pemalas tu..



Dia kalau bangun.. lambat nya la.. bukan bila matahari dah tinggi.. Ini dia bangun bila matahari dah condong 360 darjah..Kul 2 atau 3 pm dia baru nak mulai hidup dia.



Kuat tidur! Tapi apa2 pun, dia anak buah ku yang baik lah. Yang dengar cakap..



Channel MTV sekarang tengah memaparkan video klip artis yang bakal buat show on this saturday 15 August 2009 @ Sunway lagoon theme park . InsyaAllah aku akan pergi, dapat tiket free! hehehe.. Tapi tak berapa excited, ntahlah? Maybe aku dah tua kot.. Pasal gi konsert ni aku dah puas sebenarnya..

Lagi satu aku takde baju nak pakai.. Hmph..



Aku plan nak mengemas rumah sabtu ni, tapi ada konsert ni pulak. Aku dah terlepas cakap nak pergi ....... Arghhh!!!! Tensionnya.. Dalam tengah mngupdate blog ni tiba2 line tak berapa bagus!

Bila aku bukak balik, tulisan yang precious, my luahan hati yang ekslusif tu tak tersave!!!!

Sakitnya hati.. Malas nak menulis lagi... Apalah punya P1!!!!!!

Owner Charming yang sakit hati...

No comments:

Post a Comment