Saturday, October 10, 2009

Uploading a pic..

Im in the midst of uploading my pic to the Muka Buku.. Entah lah, it's without fail mesti aku tidak akan berjayanya mengupload gambar. Ntah pasal aku ni buta IT ke atau apa..



Tapi kalau gambar satu- satu boleh pulak..



I ask my friends, macam senang saja diaorang buat. Hmm.. sabar, untuk mendalami sesuatu yang baru itu kena bersabar..



Aku saja-saja mengupdate blog yang tidak berapa dikunjungi ni. ( Hehe .. sedar pun) Mungkin kalau aku meletak gambar bogel.. kebarangkalian untuk dikunjungi itu berlipat ganda agaknya kan? Promosi murah! Hehe..



Aku baru sahaja membaca blog anak buah yang tercinta. Aku senang dia pun senang.. Mudah - mudahan dia ok ok aje disana..



Sambil-sambil aku menekan-nekan untuk mengarang disini.. aku menengok nengok la gambar-gambar di muka buku. Ternampak gambar kawan sekolah dahulu. Wah.. dulu aku memikirkan yang kawan aku seorang ini mempunyai wajah yang cantik dan menarik.. Tapi sekarang.. aku rasa sepupu aku yang gemuk itu lagi cantik dari dia! Hahaha.. bukanlah cemburu, tapi kenyataan! Hehehe..



Dan tidak mau riak la ye.. aku lagi cantik dari dia! Asthafirulla al azim.. bawak mengucap eg.



Kecantikkan itu dari persepsi masing -masing. Ada yang suka cantik ayu.. ada yang suka cantik jelita, cantik comel pun ada .. macam - macam cantik lagi lah..



Mungkin aku ingin meletak gambar yang baru-baru ini.. bukan la baru sangat pun. Tapi waktu bulan puasa lepas.. Aku suka tengok gambar ku ini.. macam naive je..Not too much make up.. just a plain jane.. but it's capture my heart.. :)





Kalau ada sapa-sapa di luar sana yang ingin mengutuk gambar ini.. kutuk la..

Yang penting aku bahagia.. ( Macam budak-budak punya ayat kan?)








Aku sebenarnya.. terkeliru dan bercelaru sedikit.. macam mana agaknya aku ingin mengisi open diary ku ini. Bila aku "blogwalking' semua konsep macam sama saja. Diaorg akan menceritakan.. tentang perihal semasa.. cerita - cerita kelakar.. ataupun apa sahaja supaya orang boleh membaca blog mereka. Tapi aku? I have no idea at all!!


tapi bila aku membaca kembali diary ku yang dulu - dulu.. not bad! Sometimes im a bit joker and hilarious .. I can write.. but when it comes to HERE.. i blank!

It's ok.. i't will develop time by time.

Kadang-kadang ada cerita lucu yang aku ingin ceritakan disini dari kehidupan seharian ku.. tapi tak sempat pulak aku mau menaip. Bila dah nak menaip.. dah lupa semua..

Pembaca-pembaca di luar sana.. tolong la bagi komen pada aku yang 'kesian' ini.. Huhu

Salam.

3 comments:

  1. Hihihi blog baru yer..

    ReplyDelete
  2. Yang penting tulis saja.. ada juga yang baca tu muehehe..

    ReplyDelete
  3. panjang nyer.. kikiki.. berapa lama ambil masa yek.. hehe.. i jenis yg buat mcm diari le pulak. ahahaha.. lg kelakar tau.. huhuhu.

    ReplyDelete